پرنيانپرنيان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

پرنیان طلا

دلنوشته اي براي دخترم

1392/11/10 14:28
نویسنده : مامان لیدا
135 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مامان امروز که اين دلنوشته رو مي نويسم دخترکم دو سال و سه ماه ودوازده روز داري هرروز که ميگذره من شاهد بزرگ شدن و قد کشيدنت هستم هر روز کار جديد، حرف جديد،ناز و اداهاي جديد که خودم خريدار همه اونها هستم باورم نميشه که همون دختر کوچولويي که توي بيمارستان دادن بغلم و من ميترسيدم که مبادا خداي نکرده از دستم بيافته و توان حتي تکان خوردن رو هم نداشتي حالا براي خودت خانمي شده هزار ماشالا....تشویقماچ

 الله اکبر به قدرت خداوند  خدايا شکرت فکرش رو هم نميکردم که ورود يه فرزند به زندگي بتونه اينقققدر  حس طراوت و خوشي رو القا کنه و همچنين احساس جديد و قشنگي رو يک مادر و پدر بتونن تجربه کنن... يک احساس خيلي خيلي متفاوت به طوريکه انگار يک تکه اي از وجودت ،روحت ازت جدا شده و در کنارت هست و اونقدر دوستش داري که نميخواي آب توي دلش تکون بخوره .لبخند

همه چيز خيلي زيباست در کنار هم سالم و دلخوشيم  و البته کمي هم حس ترس و مسئوليتي که هر پدر و مادري در قبال تربيت و بزرگ کردن فرزندانشون دارند دختر عزيزتر از جانم عاشقتم اگر زماني بهت اخم بيجا کردم عصباني و خسته بودم نتونستم اونجور که ميخواستي در آغوش بگيرم و نوازشت کنم و در مسئوليت مادريم کوتاهي کردم فرشته آسمونيم منو ببخش ناراحتگریهنگرانميدونم که دل خيلي مهربوني داري.ماماني باورت نميشه هر روز وقتي ميخوام از سرکار به خونه برگردم فقط به اميد ديدن دوباره روي ماهت،و در آغوش گرفتنت به خونه ميام و هر روز دلتنگ صدات ميشم و دوست دارم هر ثانيه صدات توي گوشم بپيچه ماماني ..منو ببخش که هميشه پيشت نيستم ....دوست دارم ...قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هیراد
10 بهمن 92 23:46
سلام عزیزم چه وبلاگ خوشگلی داری برای سئوالی که پرسیدین باید: 1- مدیریت وبلاگ بروید 2- ابزار کاربردی رو انتخاب کنید 3-نمایش اسلایدر تصویر رو انتخاب می کنید 4- از تصویری که در عکسهای آپلود شده دارید میتونید آدرس آن رو کپی کنید در بخش اسلایدر ها 5- همه کپی ها رو با هم منتقل کنید به بخش تنظیمات وبلاگ 6- در آخر همه آن تنظیمات رو ثبت کنید هر سئوالی داشتین بپرسین اگه بتونم حتما جواب میدم
مامان لیدا
پاسخ
مرسي از راهنماييت عزيزم خيلي کاربردي بود متشکرم