پرنيانپرنيان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

پرنیان طلا

جیش کردن پرنیان

1392/11/14 7:53
نویسنده : مامان لیدا
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب باباحاجی و مامانی برای شام اومده بودن پیش ما من بردمت دستشویی که جیش کنی و از اونجایی که مقاومت میکنی و همیشه اگه جیش هم داشته باشی میگی ندالم،مجبور شدم عروسکت رو هم به دستشویی ببرم تا جیش کنه شایدتشویق بشی و جیش کنی که البته جیش هم نکردی و عصبانی شدی و گفتی نداله نداله و اخر سر گير دادي که باید عروسکم رو بشوری چون جیش کرده و خلاصه بعد از اینکه بیرون اومدیم بعد از ٥ دقیقه خانم روی فرش و جلو مهمونها جیش کردی ...همون موقع بابا امیر اومد داخل و تو با هیجان و تن صدای محکم با دست خودت به باسنت زدی وگفتی اه اه اه یعنی اینکه من خودم رو تنبیه کردم ...

بعد از دیدن این صحنه نتونستیم جدیت خودمون رو در مقابل کار بدت حفظ کنیم و همگی زدیم زیر خنده...

آخ که چقدر این لحظه ها خوردنی میشي عسلکم..خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه ازاده
1 دی 92 18:36
ديديد نداله