پرنيانپرنيان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پرنیان طلا

اي کلک

1392/11/24 14:02
نویسنده : مامان لیدا
831 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب حدود ساعت 11 بود که بردم بخوابونمت ماماني ولي از اونجاييکه خوابت نمي اومد و سرحال بودي هي بهونه ميگرفتي اول گفتي آب ميخوام،بهت آب دادم نوش جونت،بعد صداتو آوردي پايين و در حد پچ پچ کردن و اومدي دم گوشم گفتي بيا بريم بيرون کارت دارم و من هم از اونجاييکه ميدونستم داري بهم کلک ميزني گفتم ماماني الان شبه چراغهام خاموشه بايد بخوابيم دوباره بعد از چند ثانيه گفتي حرف منو گوش کن و بهم پاستيل بده!!!!تورو خدا پاستيل بده!!!!!بهت ميگم حرفمو گوش کن و پاستيل بده!!!!خلاصه تسليم شدم و اون موقع شب کارمون به جايي رسيد که براي خانم ماکاروني گرم کردم ونوش جان کردنزبان0354.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله شهلا
15 اسفند 92 12:18
ایول وبلاگت عالیه من هم واسه مسابقه یه وب لاگ درس کردم میشه به من هم سر بزنی آخه تعداد بلزدیدا هم جز امتیاز ها س هنوز اولش بعد کلی مطلب خوب می زارم
خرید تقویم سال1393
17 اسفند 92 13:30
سلام سال نو مبارک اگه دوست داريد براي کوچولوهاتون تقويم سال 93 رو درست کنيد حتما از وبلاگ ما ديدن کنيد با خريد تقويم در فرمت png ميتوانيد تقويمي با عکس هاي فرزند دلبندتان داشته باشيد. اين فايل ها در اندازه پوستري هستند. http://t1393.blogsky.com
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
18 اسفند 92 15:30
سلام مامانی با عکس تولد دوقلوها آپم سری به ما بزن