پرنيانپرنيان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

پرنیان طلا

شيطنت پرنيان جون وقتي مامان خواب بود

1392/11/17 14:20
نویسنده : مامان لیدا
146 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه بعد از ظهر اول  بهمن بود که از سر کار به خونه برگشتم ديدم پرنيان خانم بيداره و با مامان جونش در حال بازي کردنه اون روز اتفاقا خيلي خوابم مياومد و از اونجايي که پرنيان خانم هر روز بعد از ظهر عادت به خوابيدن داره شانس من اون روز کلي غر غر کرد که نخوابيم و از اتاق بريم بيرون و بازي کنيم خلاصه من هم مجبور شدم و اومدم روي مبل دراز کشيدم و پرنيان هم مشغول نقاشي کردن بود فکر کنم يه چرت ده دقيقه اي زدم که يهو بيدار شدم چشمتون روز بد نبينه!!!! و ديدم که کلي پودر ماشين لباسشويي روي ميز جلو مبل و روي فرش ريخته برق از چشمام پريد شوکه شدم يکدفعه همچين صحنه اي رو ديدم، پاشدم و شروع کردم به تمييز کردن و متوجه شدم که تقريبا همه پودرها رو خالي کرده چون به اندازه دو پيمانه بيشتر استفاده نکرده بودم و حالا کل خونه رو ميگشتم که بقيه پودرها رو کجا خالي کرده خلاصه اثري نبود و شک کردم و گفتم شايد هم همينقدر بوده باشه... خلاصه بعد از يک ساعت که توي آشپزخونه مشغول آشپزي کردن بودم يکدفعه ديدم که جلوي ماشين لباسشويي کمي پودر ريخته تمييز کردم و همينکه سرم رو بالا آوردم ديدم روي در کشويي جا پودري لباسشويي هم يکم پودر ريخته ،يکدفعه در کشو رو که باز کردم ديدم واااااي!!!کل کشو تا خرخره پر پودره!!!!!!همونطوري درش رو بستم و خالي کردن و تمييز کاريش رو سپردم به باباش چون ميدونستم کار من نيست و از طرفي باباش هم شيرين کاري دخترش رو ببينه  بعد که به باباش گفتم و اومد ديد قيافش خيلي باحال شد و گفت هييييييييييييييييي وايييييييييي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خندهخوشمزهناراحت

 

smiliey.gif      us4allfeest.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عموسیاوش
3 بهمن 92 8:30
از الان باید گفت از انگشتش یه هنر میباره از الان داره کدبانویی میشه برای خودش بلانگرفتهیه بار دیگه بخوابی فکر کنم آشپزی هم بکنه ناقلا
مامان لیدا
پاسخ
سلام عمو سياوش ممنون که به ما سر ميزني آره وروجک به کار خونه علاقه داره حالا يه پست در همين مورد براش ميذارم بازم ممنون
مامان طنین
7 بهمن 92 19:51
سلام لیدا جون وای از دست این دختر های بلای ما خدا حفظش کنه ماشاالله پرنیان هم خانمی شده برای خودش .
مامان لیدا
پاسخ
مرسي ندا جون ماشالا طنين جون هم خيلي ناز و بانمک شده خدا براتون حفظش کنه