پرنيانپرنيان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

پرنیان طلا

آروم باش مامان دوست دارم

1392/11/24 8:23
نویسنده : مامان لیدا
172 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب در حال بازي کردن با هم بوديم و من بهت گفتم عسل مامان خيلي خيلي دوست دارم و عاااااشششقتمقلبماچقلب...و شما گفتي ولي من تو رو دوست ندارم مامانمشغول تلفن!!!!!من با چهره ناراحت وغمگين گریهازت پرسيدم چرا ماماني دوسم نداري توضيح بده برام تورو خدا دوسم داشته باشنگرانافسوس تو همين حين يکدفعه حرفمو قطع کردي و گفتي: آروم باش آروم باش ماماني دوست دارملبخندچشمکلبخند16.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهتاب مامان آذین
24 بهمن 92 7:36
سلام لیدا جون صبح عالی بخیر"پرنیان شما واقعا طلاست.مخصوصا با این موهای بلوندش.آذین من دوست داره با این خانم خوشگله دوستی کنه اگه موافق بودین خبرم کنین.
مامان لیدا
پاسخ
ممنون مهتاب جون خيلي لطف داري به وبت سرزدم طبع شعرت خيلي عاليه نوشته هاتو دوست داشتم ايشالا آذين جون هم خوب باشه لينکتون کردم
مامان هانا
27 بهمن 92 1:23